.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پروژه انتخاباتی خاتمی اردیبهشت کلید می‏خورد

پروژه انتخابات ریاست جمهوری حجت‏الاسلام سید محمد خاتمی از اردیبهشت ماه کلید خواهد خورد.

به گزارش
شمال نیوز ، الف به نقل از منابع آگاه در جبهه اصلاحات نوشت، فعالیت‏های انتخاباتی اصلاح‏طلبان از اواسط اردیبهشت‏ماه آغاز خواهد شد و برنامه‏های انتخاباتی رئیس جمهور سابق نیز با فاصله دو الی سه ماه بعد از آن با شروع تدریجی سفرهای استانی پی گرفته خواهد شد.

اعلام تردید رئیس‏جمهور سابق برای حضور یا عدم حضور، دعوت‏های مکرر از خاتمی برای حضور در انتخابات و رفع تردید، تلاش برای انصراف رئیس حزب اعتماد ملی از انتخابات ریاست جمهوری و در صورت عدم انصراف، تلاش رسانه‏ای برای خارج ساختن وی از زیر عنوان اصلاحات، در دستورکار مقدماتی برنامه‏های اصلاح‏طلبان قرار خواهد داشت.

از برنامه‏های میان‏مدت اصلاح‏طلبان خبری منتشر نشده است، اما انتظار می‏رود به تدریج با جدی‏تر شدن سفرهای استانی خاتمی و انتخاباتی شدن علنی فضای کشور از نیمه دوم سال، تشدید تلاش برای برجسته‏کردن نقائص و اشتباهات عملکرد دولت همزمان با تبیین ضرورت روی کار آمدن دولت نجات دهنده و در نهایت دو قطبی کردن فضا در دستور کار اصلاح‏طلبان قرار خواهد گرفت.

اضافه می‏شود، حجت‏الاسلام کروبی از سال گذشته و درپی سخنان رئیس‏جمهور احمدی نژاد در مورد احزاب، پیاپیش نامزدی خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام و وی را به رقابت در این انتخابات دعوت کرده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.